May 24, 2009

Th Cave

我回来了~~~大家好...我是蔡没油
我又来跟大家介绍一家很浪漫,适合情侣去的餐厅
The Cave
在Pj SS2 那一代
食物很好吃,一级棒 不过就是贵了点
讲一下为什么我会来到这里吃东西呢
因为那天跟我的阿母看完Night in the museum 2后 
还有蛮长的时间才到绘画班上课时间
所以她就提议到远一点的地方找好料吃
在那里绕绕绕看有什么特别的店铺
然后绕下绕下我和妹被这间店的装潢吸引住了
因为她把店面弄成一个山洞口之类的
然后我就想里面到底是卖什么餐的呢
我就跟我阿母讲很好奇
然后她就说进去里面看不就懂咯
她就绕回来parking下车
我那时还以为她讲下而已
哪里懂她来真的 还不赖嘛 哈哈哈

他们的餐牌

Everyday is your valentine's day
( I think this is their slogon bah )

Sushi Corner

Maximum only can sit 3 ppl
Cause its design for couple


Beer ==> Mineral water ==> Honeydew Juice


Donno wat chicken with sushi and the spaghetti
the sushi taste really really good ~~~


After finish it we all doing ntg at there
cause still early that time
both of them was clicking clicking clicking~~~
how about me?
ya capturing ~~haha


then go art class lu~~~


p/s : sorry lah guy cause suddenly chinese suddenly english....dont mind it ya hahah

No comments: